موسیقی بازی – سرآغاز
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : شنبه 11 شهريور 1391
نویسنده : داني

لحظات عمرتان را در بازی‌های رایانه‌ای یافته‌اید. اما بعید است این لحظات بدون وجود یک موسیقی زیبا و شنیدنی در خاطرتان ثبت شده باشند. موسیقی، آن بعد از هنر بازی‌سازی است که می‌تواند تفاوت آشکار بین یک شاهکار و یک اثر متوسط را به رخ بکشد. در این راه، اساتیدی قدم گذاشته و آثاری خلق کرده‌اند که این بعد از بازی‌های رایانه‌ای را برجسته‌تر از همیشه کرده‌اند. موسیقی‌دانانی که با خلق آثاری به یاد ماندنی، به بازی‌ها روح بخشیدند و اکنون حتی با گذشت ربع قرن، آهنگ‌های دلنشین بازی‌های قدیمی، آن‌قدر ارزشمند هستند که بسا خود بازی نیست.

موسیقی مقوله‌ی شگرفی است. موزیک بی‌کلام، گاهی اوقات یک دنیا حرف دارد. یک جهان گسترده است که حتی فکرش را هم نمی‌کنید. جهانی که در سینما و بازی رخنه کرده است و آن‌چنان قدرتمند ایستاده که نمی‌توان جدایش کرد. اگر دوست دارید که با این جهان و افراد سرشناس آن آشنا شوید، حتما با ما همراه باشید. چرا که در بخش جدید سایت دنیای بازی، می‌خواهیم هر از چندگاهی، اشخاصی را معرفی کنیم که شاید نامشان را به خاطر ندارید، اما آثارشان را چرا.

موسیقی بازی، سلسله مقالات معرفی بزرگان موسیقی صنعت بازی‌سازی است که از امروز قرار است به طور نامنظم منتشر شود و شما را با این مقوله‌ی تاثیر گذار آشنا کند.

منبع:dbazinews.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها
آخرین مطالب